joi, 19 mai 2011

Placinta cu rabarbar



Ingrediente:

5 oua
1 cana zahar
1/2 cana lapte
1/2 cana ulei
1 si 1/2 cana faina
1 praf de copt
5-6 tije de rabarbar
putin gris (~1 lingura)
6 linguri de zahar (pentru spuma)
cateva picaturi de zeama de lamaie


Mod de praparare:

Curatam tijele de rabarbar si le taiem bucatele.
Presaram apoi gris peste ele si amestecam. Dam deoparte rabarbarul si ne ocupam de aluat.
Mixam bine galbenusurile cu zahar pana se albesc. Adaugam apoi laptele si uleiul si amestecam.

Faina o amestecam cu praful de copt si o incorporam in aluat. Va rezulta un aluat mai gros, dar care totusi curge.

Turnam aluatul in tava tapetata cu hartie de copt si il intindem pe toata suprafata tavii.
Asezam bucatile de rabarbar peste aluat.

Dam placinta la cuptor, la foc potrivit, pentru 10 minute.

Intre timp batem albusurile spuma cu un praf de sare. Adaugam apoi zaharul si zeama de lamaie si mixam pana devine lucioasa spuma.
Scoatem prajitura din cuptor si asezam deasupra spuma.

Dam la cuptor, la foc mic pana se rumeneste frumos deasupra.
Lasam sa se raceasca iar apoi portionam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 de comentarii:

  1. cred ca a iesit o bunatate ! cel putin dupa cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu cred ca este foarte buna prajiturica; mama face cu caise si e delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Pansy. E tare buna si pufoasa. Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mire asa este, merge foarte bine si cu alte fructe. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. dar rubarba nu e rosie? la tine de c e verde deschis? sunt mai multe feluri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ccoaja este rosie. Cea din poze este curatata.

      Ștergere
  6. Felicitari colega, foarte buna reteta iar prajitura delicioasa. am fost colege la ROGER :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place prajitura. Te mai astept cu drag si poate imi spui si care din colege esti ;).

      O saptamana faina!

      Ștergere
  7. foarte buna si nu e gretoasa deloc
    alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina ma bucur ca ti-a placut.

      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  8. Am facut si io si a iesit super!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut. Te mai astept cu drag!

      Ștergere
  9. -
    am facut placinta pas cu pas si a iesit foarte gustoasa, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut.
      O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  10. Am facut si eu prajitura, foarte buna, dar bezeaua mi-a iesit mai groasa ca la tine si cred ca era....cruda ca sa zic asa si rumenita doar deasupra. Vad ca si la tine in poze e alba si maro doar deasupra....asa trebuie sa fie? ma asteptam sa fie uscata, crocanta toata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bezeaua nu va iesi crocanta, ci asa alba la interior. Ca sa fie crocanta bezeaua trebuie coapta la foc foarte mic, timp de 1-2 ore, ori la aceasta prajitura nu este posibil.

      Ștergere
  11. Ce masura are cana - 200 ml? Multumesc pt raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit o cana normală de apa, de 200 ml. Spor la prajiturit!

      Ștergere
  12. Multumesc mult! Azi se baga la cuptor :) aseara m-a prins o ploaie cu gheata si a disparut dorinta de prajiturit :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna , tocmai am facut si eu aceasta prajitura si e super. P.s eu am uitat sa las suc de lamaie pt albusuri si tocmai ce l-am baut dar am inlocuit cu coaja rasa si e foarte aromata .

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna,dar nu ceva care sa ma dea pe spate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jana, nici nu este o prăjitură care te da pe spate. Este o simpla plăcintă, pufoasă si aromata,care merge perfect langa o cafea.

      Ștergere
  15. As dori sa incerc aceasta reteta. Imi spuneti va rog dimensiunea tavii folosite de dv.? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tava mea are 25x35 cm. Spor la prajiturit! Te astept cu impresii!

      Ștergere
  16. Multumesc frumos! O zi minunata va doresc. Liliana
    P.S. Sper sa imi reuseasca si mie la fel de bine ca si dv. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu mare drag, Liliana! Sunt sigura ca va iesi la fel de bună. O zi frumoasă si cu spor!

    RăspundețiȘtergere